hahaha

jag har ju helt glömt berätta om en kul sak som hände på krogen för några veckor sen.. de står en kille vid baren och putar med röven som HELVETE... jag mår dåligt helt ärligt men kan fan inte låta bli att titta för och inte nog med detta har ett par som egentligen är ett par baggy jeans. men dom har han HÖGT upp i midjan och skjortan instoppad.. hahah ja kunde ju inte låta bli så jag säger till tjejpolarna.. och vi spanar.. de e svårt att inte låta bli att titta kan jag lova!!! haha sjuuuuuuuuuuuukt.. och killen märker detta men då tror han vi tycker att han e as het och att vi spanar in honom..haha . men självklart fixa Lina ( JAG) ;) bild på detta haha.. och han putar bara mer å mer.. jag kunde inte riktigt med å ta fler kort men de blev helt okej..


Whatsooevaaaaaaaaaaaa...



DETTA KILLAR ..är inte okej.. inte ens om du är en 50 årig gubbe med skrycklig kuk och häng pung....

Och förlåt nu om du skulle se detta men vi var inte intresserade.. men du såg ju helt okej ut i ansiktet och kläderna kunde vart okej=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0