upp och ner..

Varför går livet så himla mycke upp och ner ? Och varför händer allt samtidigt? När man tror att allt är över då händer de ännu mer. förra året va nog mitt värsta år.

Efter sommarn så gick mormor bort, och de va absolut de värsta jag vart med om ..att se henne lida till döds:( min älskade mormor.. och efter det så blev de en abort...sen efter man endå började komma över mormor( eller komma över gör man inte men de blev lättare med tiden, hon hade haft ett underbart liv) då går min vän peter bort.Underbara Peter. En sån ung vacker människa ska inte lämna livet så tidigt, jag förstår inte meningen med det.varför händer sånt?
Och sen när man verkligen tror att de är de sista som ska hända då skadar min häst sig jätte allvarligt och kanske inte skulle klara de men de gjorde hon.. och efter detta så gör R slut.. å de kändes verkligen skit.. så där har ni en kort förklaring till varför humöret går upp och ner i min blogg.. livet är inte så lätt ibland. tråkiga och hemska saker händer men det är inte mycke man kan göra åt dom. och just nu de sista har allt för mycke hemskt hänt, många unga har gått bort och även om inte känt alla så e de en stor sorg.


Till fina peter.



Peter fick det vackraste avslut. begravningen var så himla vacker.



Förstår fortfarande inte att du är borta.saknaden är enorm.



Mina fina prinsessa.



Fina mormors begravning.. så vacker.




















Miss u...

de här blev ett deppigt inlägg men där har ni iaf lite om varför de går så upp och ner.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0