trött på skiten..

fan va trött jag blev efter ja va ute å gick , somna på soffan direkt och vakna nu..
Jag undrar fortfarande vad jag gjort för att förtjäna detta? känns som någon tagit mitt hjärta, stampat på de... detta är skit och jag hatar att må så här..vill bara lägga mej å sova bort allt detta..orkar verkligen inte mer. nu blir jag anklagad för att vara gnällig och för att inte höra av mej..  Jag förstår inte..du vill inte att ja ska ringa. men endå vill du ? gnällig? för att jag blev behandlad som skit.. Att vara en toffel är verkligen inte min grej men han verkar gilla de.. men om hans mening var att såra mej så har han verkligen lyckats.. jag mår usch...efter detta vill jag ALDRIG mer bli kär.. de e sämst...aldrig mer säger jag bara.. isåfall får de bli i en tjej....


Tack Madde för jävligt bra ord =) och hur söööööt e lillan =) jag dör!!!!! får träffas någon dag.. ja vill oxå ha en nu :) gu så söt!!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja jag tyckte gärna att nu får jag skriva nått! (nått som verkligen stämmer) :) hihi tack tack, ja hon är ett underverk som bara växer och växer! Ja du får hitta nån bra att skaffa med först ;) Klart vi får träffas, har lite mycket just nu dom 2 kommande veckorna men sen så ska jag komma ut till hemtrakten och hälsa på dig! Kääära Vallda :) Puss

2009-03-09 @ 21:23:31
URL: http://kakaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0