lite kort om allt.

Jag kan bara inte sluta tänka på han.. de e såå sjuuuukt.

Jag har ju helt glömt å berätta hur jag hade de i lördags.. de va helt ärligt något jag inte brukar göra eller så.. men de va jävligt kul men slutet blev lite fel men så e de ibland.. men annars hade jag sjukt trevligt. mkt roligt folk:) väldig blandning av folk men trevliga va dom flesta;)
skulle lätt vilja göra om lördagen om de gick, då hade jag ändrat vissa saker.. men visst ja hade skit kul och nu längtar ja bara tills bilderna kommer.. fast ja vill helst inte se hur jag såg ut.. haha dansa huuuuur länge som helst.. till värsta ravemusik ??? hahahaha de har ALDRIG hänt.. men shit va kul de var..

men idag har jag iaf vart duktig.. ja har lämnat in min kamera och sen var jag iväg och fixade mina naglar och sedan blev de en lång fika med Nina, Lisa och Jennifer. väldigt trevligt faktiskt =) och nina är sjuk kvinna hahaha men ack så jävla rolig asså!

tyvärr blev de inga kort tagna av mej för min kamera är sönder och är på lagning just nu!! jävlar om de inte går på garanti säger jag bara för jag har fan inte ens använt den!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0