Åå ni sötnosar gör mej glad=)

Ibland får jag sådär söta kommentarer och jag blir så himla glad=) så jag tackar dig "e" =)

Fortsätt skriva kommentarer =) Uppskattas verkligen :)

Nu har iaf fixat lite med mitt hår..är inte riktigt nöjd för de va snyggare innan men ja visste att de skulle bli svårt att behålla färgen men ja va tvungen å fixa utväxten så.. men de blir nog bra om någon vecka=) jag är endå ganska nöjd, efter håret så blev de tv, bla. Hells kitchen =) Imorgon ska jag upp tidigt och gå morgonpromenad men vovvarna och underbara Lisette=)  Så hur har eran kväll vart? ja tycker ni är dåliga på att svara på sådant.. ni som läser, har ni inga bloggar som jag kan gå in å läsa=)?


Nu ska jag fixa lite men jag uppdaterar snart igen =) Pusspuss på er

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, kollade också på hells kitchen igår=) Bra e den!

2009-05-06 @ 12:16:36
URL: http://thiisiisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0