blåååser...

Oj va de blåser idag, och jag måste ut på min morgon promenad , jag ser inte fram emot de.. jag, algot, tiger och idefix ligger nu i sängen å har de mys=) idefix (katten) som nästan aldrig är hemma , har nu sovit i 9 timmar.. han va nog väldigt trött..

Helgen borde bli lugn men jag har en känsla av att de kommer att bli utgång på lördag... kanske idag med men då får de bli nyktert för jag jobba imån... just nu så vill jag bara träffa någon, någon underbar pojke som jag kan ligga hemma å mysa med på helgerna, så som jag hade det förr.. jag vill ha tillbaka de . man kan inte få allt.. nää nu ska jag nog dra mej upp ur sängen och traska ut... för nu vill Tiger gå upp säger hon:)

Men jag återkommer senare såklart=) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0