Fan sverige..

Fan oxå.. ja hade hoppas att dom skulle vinna fast jag visste innan att dom skulle förlora.. så vad har ni gjort ikväll? ni  e säkert ute och super =) men själv ska man upp och jobba 8 imån alltså gå upp halv 7... men så e de.. gott med pengar...

Jag är seg idag.. och sällskap sökes typ... =P hatar å vara singel! usch fy.. de e gött i början men sen suger de! eller hur?

Nu tänker jag faktiskt gå å lägga mej å kolla på Never back down.. mums.. Sean faris.. jag är helt galen i han nu.. så snygg att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. ge mej!!!!!;)

Nu ligger jag å min algot å myser=) Vi är bäst.. visst vill ni oxå ligga här å mysa=)?

Ursäkta dom slitna bilder men e väldigt trött..=(






Nu blir de film ..Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0