Hon förtrollar dom och sen förgör dom.

Jag imponeras gång på gång av denna tjej, inte för att hon gör något bra men jag undrar hur i helvete hon gör de. Hon e snygg, sexig å allt de där.. Utseendet har hon men inget mer... ja, lite svartsjuk kanske man är.. man ska inte ljuga=P Men alltså inte på henne, utan bara på männen hon drar hem...men jag undrar hur hon gång på lyckas få dessa otroligt heta män/killar när hon helt ärligt inte har ett piss innanför pannbenet. Och jag undrar , varför märker killarna bara detta efter de tagit slut? och inte i början?

Och denna gången har hon verkligen dragit hem en hunk... Jag tror helt ärligt så här, hon förtrollar dom och sedan förgör hon dom... dom är helt chanslösa. Och sen förstör hon dom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0