Peter R.I.P 6 månader idag:(

Idag är det sex månader sen våran vackra Peter gick bort. Tiden har gått fort men den är inte densamma utan honom. Det går inte en dag utan att jag tänker på och jag saknar han så himla mycke. Det är svårt att inse att han verkligen inte finns här längre, jag kommer aldrig förstå=( men jag vet att han alltid finns med oss och vakar över oss. Han finns föralltid i mitt hjärta och i mina tankar. Jag tänker på dej Peter. Och din vackra familj! och speciellt för på din starka mamma <3

Fan jag önska att jag bara kunde få tillbaka dej!Men jag tackar dej för alla fina minnen du gett och allt kul jag fått uppleva med dej. De finns inga ord som beskriver hur glad är att jag fått lära känna dej! Du är den finaste människan jag någonsin träffat! Du är så vacker! Jag saknar dej P! Din tid på jorden var alldeles för kort men du hann göra så mycke, du gav så mycke lycka till så många liv! Men jag vet att du har det bra nu i himlen och du tar igen all tid du förlora med din far!



Jag Älskar Dej!
Min fina vän, jag glömmer dej ALDRIG.



Miss u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0