Thats Life, eller???

Nu är jag klar och ska snart åka iväg å jobba.. är jätte osugen men de ska gå de me...


Jag har vart så himla sur dom senaste dagarna men endå glad.. vet inte hur jag ska förklara..
men kan ju säga så här.. Var det några känslor kvar så är dom helt borta nu,..känns bra men nu e de mest hat inom mej.. för jag kan inte förstå att han har vart med så många tjejer samtidigt... men thats life.. eller hur ? man måste uppleva för att lära.

så va de me de..
men nu har det gått så lång tid och de känns endå som jag är redo att träffa någon.. eller jag vill nog väldigt gärna de..
Jag vill ha en seriös kille som vet vad han vill! vart finns såna killar =)?

så här ser iaf jag ut idag=)



Nu ska jag bara springa in och ta på mej ett par byxor =)PUSS


Kommentarer
Postat av: Anynom kille

Jag vet vart de finns ;)

2009-05-20 @ 10:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0