Tears in the night.

Sleten jag , osminkad.. eller aa ja har läppglans, räknas de?
Usch nu ska man lägga sig själv och titta på en film.. jag hatar de..
Jag vänjer mej aldrig.





Nu tittade jag genom en mapp med bilder som jag länge hållt mej ifrån men nu va jag bara tvungen att kolla.. jag vill så gärna slänga bort den. Men de går inte .. och jag förstår inte varför.. Jag vill bara radera och sen inte minnas.. de plågar mej.. usch va jobbigt de är!särskilt så här på kvällarna.. Varför skulle jag kolla på dom jävla bilderna!!!! usch jag blir så sur på mej själv. jag har hållt mej borta så länge , och nu föll jag dit! Jag är så mycke starkare än så.

Du säger att vi ska vara vänner, så varför behandlar du inte mej som en då?

nää fy samtalsämne , byte!
Usch va jobbigt de blev, vad ska vi tala om ? för undertiden nu har jag haft ett samtal och nu kommer jag inte kunna somna..
nää vet ni vad .. jag återkommer snart igen men nått kul eller nån video eller nått..

pusspuss

 

Kommentarer
Postat av: - -

sluta vara så het lady !

2009-05-06 @ 01:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0