Vacker underbara dag

Vilken fin dag idag =) började med att gå upp hos lisette och åkte hem å stekte pannkakor till syrrans utedag:)
så söt e hon..
Sen bar de iväg för att fixa naglarna.. de va en ny tjej idag för att min vanliga är mammaledig .. ja blev inte alls nöjd som jag brukar men de va helt okej.. men Mikaela är den bästa så ja har blivit väldigt kräsen.. sen så gick jag å Lisette ut och gick i kungsbacka skogen och sen åkte vi ner till havet och gick med vovvarna där=) dom bada massor :) sötnosarna =) och nu har jag precis lagat massa mat å tryckt i mej så de blir ut å gå sen igen =)

nu har jag inte spec mkt mer att skriva =( så får skriva sen =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0