We Are Marshall!

Nu ska jag lägga mej och titta på We Are Marshall..
En sjukt bra film som är verklighetsbaserad.
Jag kommer förmodlingen gråta i några timmar men den är så himla bra men dock väldigt sorglig=(
Jag är en sån himla känslig människa så en sånhär film kan jag vara ledsen för och gråta i flera timmar. Men det är den värd, den är värd varenda tår..

Här har ni lite av vad den handlar om.

En verklighetsbaserad historia som utspelar sig i Huntington, West Virginia, en liten stad vars traditioner inom fotbollen är mycket gamla.

I en flygkrash utplånas Marshall Universitys lag nästan fullständigt. En ny coach vill då ta över det så gott som obefintliga laget och bygga upp det på nytt.

den kanske inte låter så bra här men den är otroligt bra. och en jävla massa bra skådespelare. bla Matthew McConaughey som spelar så jäääävla bra i denna film!!!





Ett måste..

Love !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0