Why ?

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag pallar inte..
Jag har mått skit hela dagen, och de blev bara värre när jag fick veta mer..
Hur kunde någon såra som jag älska så mycke såra mej så?
Jag förstår verkligen inte, om du älska mej så mkt , varför?
Vad var det du saknade som fick dej att göra detta? Jag bara undrar.. Jag vill på ett sätt förlåta men jag kan inte...Känner mej så grymt sviken.

Värst av allt är att jag suttit å kollat på dej , och alla andra där jag vart har vetat om .. jag känner mej så fruktansvärt jävla dum på något sätt.. jag skämms=( vilket jag inte borde göra eftersom jag inte gjort nått fel...


Jag är inte kär längre , så varför gör de så himla ont?

Nee fy helvete va mycke trist de har blivit i bloggen nu alltså.. va i helvete tog Partyglada Lina vägen liksom ??
Jag ska då fan hitta henne kan jag lova, kanske redan imån?
Imån blir shopping i gbg.. hoppas jag hittar nått sexigt, för utgången på fredag , ska hem till en tjej först som heter Emelie.. kan bli kul =) nytt folk, alltid nice!!

uppdaterar snart..måste fixa lite känner jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0