working day...

Till E:)
Tack då mycke=) ännu roligare när de är en tjej som tycker de=) tack :)
koftan va faktiskt min brors=Phehe.. snodde den:)

Just nu så sitter jag här på jobbet, allmänt trött å hängig men de e bara 4 timmar kvar nu och de går nog fort=) hoppas jag iaf..

Ikväll så blir de att ta några öl med Lisette , och kanske dra vidare till Dennis:) vi får se hur vi gör men först får jag komma hem känner jag:) känns som ja har lite feber nu men de går nog över =)

Vad ska ni sötnos hitta på idag:)? något kul kanske? =) hoppas de... alltid kul att hitta på något när de e helg... nu tänkte jag faktiskt gå ut å fortsätta jobba...tiden går fortare då :) men de blir mer uppdatering sen =)

Puss

Slängde in en bild bara för att slänga in en=Phehe..


Kommentarer
Postat av: M

du är så vacker

2009-05-10 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0