Jag saknar .

Jag saknar att höra din röst
Jag saknar dina samtal du ringde bara för att du ville kolla vad jag gjorde
Jag saknar att höra hallåå när dörren öppnas
Jag saknar dina stora fina händer
Jag saknar att du var lika orolig varje gång jag lämna huset
Jag saknar dina andetag
Jag saknar din röst
Jag saknar att höra dig prata i telefon exakt hela tiden
Jag saknar allt som du stökade ner, jag väntar fortfarande på att massa grejer ska stå framme när jag kommer hem
Jag saknar när du skällde på att mina hundar är överallt
Jag saknar alla saker som du alltid gjorde, Jag saknar allt.
Jag vet att vi ses en dag igen men jag saknar dig så! Jag vill ha dig här hos oss. Jag vill att du ringer mig en gång i timman precis som vanligt.
Jag saknar dig Pappa. Jag älskar dig, Du är världens bästa Pappa och du ville alltid så väl!
Mina fina Pappa.
Kom tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin blogg :)m

2009-11-22 @ 21:23:19
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag hittade hit genom din facebook och några gemensamma vänner. Jag har så länge velat skicka en hälsning. Men hur gör man de? Vi känner inte ens varann...ville bara beklaga din sorg så oerhört..<3 Så fruktansvärt de som hänt dig. Jag hoppas du ska hitta tillbaks till rätt väg en dag. Låt de ta den tid de tar...o var rädd om dig och unna dig goda saker i livet. <3 Ta väl vara på dig. //

2009-11-25 @ 16:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0