Som ni förstår

Så är allt jävligt jobbigt just nu, vet att jag sa att jag skulle blogga igen förra veckan, men som ni har förstått har min pappa gått bort. Och allt är skit. De är mycke att ta tag i och jag vet inte vart jag ska börja, jag ser att ni är ganska många som är inne och kollar men just nu orkar jag inte blogga.

Min Pappas bortgång kom plötsligt, inget jag visste eller hade väntat mej , Jag hittade han död på morgonen förra måndagen. Kanske hade vart lite lättare om man iaf hade fått säga ett sista hej då. Men nu får man istället ta vara på den tiden man fick och de fina minnerna man har.

Men fan vad man saknar honom. Mina fina Pappa. Vila i frid Älskade Pappa.


Kommentarer
Postat av: kakan

fy alltså... ingen skall behöva gå igenom det du/ni har gjort! Var stark gumman! kramar

2009-11-18 @ 12:56:42
Postat av: Johan

Sänder en liten kram!

2009-11-18 @ 23:45:50
Postat av: evelina

jag beklagar sorgen .

2009-11-19 @ 00:42:29
URL: http://mmittliv.blogspot.com
Postat av: .

Beklagar...

2009-11-20 @ 22:22:43
Postat av: Emina

jag beklagar sorgen, <3

2009-11-24 @ 18:40:21
URL: http://jakupovic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0