Älskar oväntade samtal

Fick ett samtal nu, så jag va bara tvungen att skriva=) de va underbara Danne som ringde.. Älskar samtal som man inte riktigt väntat sig.. och speciellt när man bara några timmar innan tänkt på människan:) Daniel är en liten tok som jag känt i mååånga år nu och de är lika kul varje gång han ringer=) han e  lite dålig på de ibland=P. men på lördag ska han ringa igen sa han :) vi får väl se;) nu kanske jag sover ännu bättre=) var dock lite avundsjuk på Danne och john som satt å tjöta å drack och lyssna på musik UTAN mej=( men nästa gång, då e jag me =)
Älskar små oväntade samtal  :)
Speciellt när dom är från underbara människor i mitt liv. <3
Tack för söta samtal:)



Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0