" Bitterfitta "

Ja, jag måste ju erkänna att jag är lite utav en bitterfitta.. Fråga Andreas bara=Phaha..
Jag gnäller ofta om olika saker som går emot eller aa vad ska vi säga, sånt som inte är som jag vill typ.
Jag blir lätt arg, har förmodligen världens kortaste stubin.. men blir lika snabbt glad igen. Och de är ju ganska bra;)

Det värsta jag vet är tex. tröga människor. Jag förklarar helst saker en gång och inte mer, kanske en gång till men sen går de över till trögdelen jag verkligen ogillar.

Och en av dom värsta sakerna när är när folk ifrågarsätter mina svar. som tex. på msn.. skickar folk ofta en webcam för frågan.. HATAR de. Men iaf, Jag nekar direkt och då kommer tusen frågor om varför ?( jo för jag kanske är jävligt sleten) ifrågasätt mej inte tack!
Sen kanske någon skriver på msn till mej,de får inget svar men fortsätter att skriva även om statuset är INTE VID DATORN.. För vad betyder just de orden ? Antingen är jag inte vid datorn, eller så vill jag inte prata med just nu dej! eller så är jag helt enkelt upptagen och har inte tid. Så de räcker kanske då att skriva hej? och inte fortsätta varför svarar du inte? eller skicka en vibb tex... Fattar man inte då att nästa gång får man inget svar heller för då har jag blivit irreterad!eller aa förmodligen är jag de redan.

Sen en grej när man handlar  och någon är framför i kön eller tex om jag jobbar så har en kund stått med 20 pers framför sig och kanske stått där i 10-20 min, och när de är deras tur så vet dom fan inte vad dom ska ha ? Dom har bara stått å glott på disken i en kvart och dom vet fortfarande inte vad fan dom ska ha! då ska dom stå ytterligare 5 min innan dom bestämt sig och kunderna bakom får vänta ännu länge. Och där står man själv å väntar som ett fån!!!


Har ni några såna här saker ni stör er på ? jag skulle förmodligen kunna komma på minst 20 saker till ,MINST.. Men jag orkar inte skriva mer saker och jag börjar nästan bli irreterade av bara tanken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0