Frank Wagner

Har kollat Johan Falk - Vapenbröder nu... mmm som ni sen tidigare vet är jag lite smått förälskad i Joel Kinnaman som spelar Frank Wagner i dessa filmer.. och efter att han sett filmen nyss så kan jag ju bara sitta å dreggla till bilder på han. FAAAAAAAN va snygg.. och han e såndär sexig gangster i filmen.. jag kommer inte kunna somna ikväll alltså.. han e så het!

Och filmen var sjukt bra, Jag älskar dom.. dom slår Beck för min del tillochmed, de trodde jag inte ens var möjligt! så i julklapp detta år så önskar jag mej Frank Wagner , Jooooel kinnaman alltså.. ååå...

Eller möjligtvis en annan kille kanske;)








ojoj..


Kommentarer
Postat av: Flebbarn

Har träffat honom :D

2009-09-29 @ 05:07:05
Postat av: Alex

johan falk ,riktigt bra för att vara svenskt. Vapenbröder var bra men gsi bättre =) bra blogg,snygg tjej =) kram kram babe

2009-09-30 @ 23:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0