Hell is for children

Ligger ute på min altan, lugnt å skönt tills små äckliga barn springer förbi..
vi bor endå väldigt privat men de e en liten gångväg i mellan och självklart när barnen har gympa så ska dom ut i springa här!!!
Och precis vid vårat hus ligger en lång jätte brant backe som gör att dom måste sakta in vilket gör att dom klampar som helvetet när dom gör de.. Detta ljud låter som hundra elefanter! Och detta kommer väl förmodligen forsätta ett par timmar!!!

Här ligger man på sin lediga dag innan man ska jobba hela jävla helgen så kommer dom och förstör den!
nee fyfan .. Och allt fick mej att tänka på denna underbara låt . Hell is for children .. ja iaf just nu..

Jag blir brun, de e så jag tänker.. jag ska fan inte va blek till vintern.. ne fyfan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0