I Was The Only One.

Idag hände en lite konstig sak.. Sen en viss sak hände, javisst de var flera månader sen.Men varje dag så tänker jag på de, hur ont de gjorde och hur människan kunde göra så mot mej. Och varför jag  tänker på de vet jag inte, Varför tänka på något som gjorde mej så illa och ledsen? de e bara dumt.. Men så idag så hade jag verkligen bestämt mej för att sluta med de, och lägga allt bakom mej. Då går människan förbi jobbet.. Alla tankar slår mej rätt i ansiktet. Jag kände mej så svag, så svag att jag skulle bryta ihop. Men jag höll tillbaka, de gick. men nu kommer allt. fan hur kan man göra så mot någon ? Allt har satt sina spår. 
Jag är så rädd att träffa någon och att allt ska hända igen.. för jag vill aldrig mer gå igenom de.
Jag önskar inte ens min värsta fiende detta...

så sjukt att när man väl bestämt sig för att sluta tänka på de, samma dag går personen som man inte sett på månader förbi mej..  Vad var mening? Att jag skulle bli lika ledsen igen.. hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0