Backstreets boys

Nu när jag städar så gick jag igenom en låda jag inte öppnat på år och dar.
och hittade mina Backstreets boys  cd skivor..

Hahah jag äääääälskade dom när jag va lite. Pappa tog med mig på alla konserter. Jag älskade de!
Och inte nog med så tog pappa reda på vilket hotell dom skulle övernatta på ,så vi åkte dit direkt efter konserten. och utanför hotellet så fick jag säga hej till dom. eller aa 3 av dom:) Nick,aj och howie tror jag de va.. haha hur sjuukt?

Pappa Fixade alltid sånt för mig, han hade så mycke kontakter. Min fina Pappa var/är verkligen världens bästa pappa även om de va jävligt tufft ibland. Shit vad jag saknar honom. Vill bara ha tillbaka honom men jag är tacksam för alla fina minnen och allt han gjort för mig! Älskar dig!

Så nu sitter jag här och lyssnar på backstreet..haha . men helt ärligt. dom e fan riktigt bra! låtarna är fortf. bra ju =)

Min favorit var Nick;) haha



Haha så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0