Morgonbråk

Ja, jag och den där nutrilett shaken är inte direkt vänner kan man säga.. Den ser så fruktansvärt äcklig ut
Jag vill inte dricka den, den säger att jag måste. usch säger jag. jag vi får se hur denna kamp går, vi tittar på varandra, drick mig? neeeej.usch.

Jag tar nog tag i långpromenaden istället först så får den slinka i sen.. igår var jag sjukt taggad men nu e de borta , Varför ska den se så sjuuukt äcklig ut?åå... jag vill ha maaat!haha.
Inget med de !glöm de e Lina!!! hör du de?

Inte nog med denna kamp så har jag vaknat upp med väääärldens förkylning..De är min tur detta!

Nu ska jag ta alla tre hundar och gå ut på promenad. en lång sådan. orkar jag ? ja tro fan de!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0