10 veckor

utan Pappa.
Sitter här vid datan, i pappas tröja.
Det är overkligt hur snabbt tiden går och hur allt förändras..
För drygt 10 veckor sen, då var jag fortfarande Pappas lilla flicka.
Nu har jag slängts ut i en värld som jag aldrig någonsin vart i, en värld där jag inte har någon aning om hur jag ska hantera den. Jag vill bara sätta mig ner och låta världen stanna upp.
FAN vad jag saknar min pappa.
Varför ?

Idag dog en man i kungsbacka framför tåget, De va förmodligen någons man, pappa eller bror.
Man ska verkligen ta vara på de stunder man får.

Den 4 mars skulle Pappa fyllt 49. 49 ! de är ingen ålder!
Pappa, jag vet att du är med mig. Och jag ska göra dig stolt.
så jävla stolt.




Världens bästa Pappa!!till v.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0