Weakness in me.

absolut inget kul i mitt liv just nu.sätter mig alltid situationer där jag inte vill vara. ALLTID.
Too late.

Så nu sitter jag här, tänker så de knakar. och kan absolut inte sova.
funderar på att städa lite. de behövs. men fuck va tråkigt de är.

En blogg, varför har jag de liksom ? jag skriver typ aldrig. och va i helvete ska jag skriva om ?
De enda jag gör är å jobbar känns de som.
Och mycke bilder blir de inte heller, för jag känner mig tjock.
Men är aldrig nöjd dock för lat för att göra något åt de.
Vill vara smalare, Ha större bröst... mm. bröstfixerad..? ja som helvetet.
Nää gymkortet jag köpt?.. har jag använt de? neee inte ett skit. om jag skulle ta tag i mig själv från och med imorgon.. ? orkar jag? eller ska jag helt enkelt bara sluta äta?
Ja jag tror faaan de. Jag slutar äta.


Nu ska jag nattstäda lite så jag kan lägga mig sen.

kanske bloggar jag imorgon, kanske inte..
vi får se.
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0