F***a

SJÄLVKLART!!! jävla skit. Har jag ansträngt mej och tagit bilder. så går de faaaaaaaaaaan inte att lägga upp bilder nu för varje gång jag ska lägga upp så låser den sig och jag får öppa en ny bloggruta.. Snacka om att bli trött på skiten..

Så nu e jag sur å och en riktigt bitterfitta och tänker gå å lägga mej och kolla på serien The city. Och imorgon är de jag som skriver ett klagomål till blogg.se för de e ofta så för mej när jag ska lägga upp bilder på kvällarna.. och nu börjar jag bli riktigt suur!!! så se upp för bitterfittan.


Joanna- du ska veta att jag tänker på dej ! och de är bara att höra av dej om de är något! Älskar dej vännen.puss


Sov gott ni andra me. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0