New day

En ny dag igen.. och jobbveckan börjar..usccccch... Idag har jag iaf inte gjort något,,skulle åkt å solat men orka inte..får bli imorgon efter jobbet=) även beställa ny nageltid.

Idag ska jag på Rickards match,. dom möter Sävehof. Blir nog väldigt kul =) spännande =) de är jag å min gravida kvinna Elin som ska gå =) mys... alltid lika roligt att träffa henne men nu ska jag iaf, duscha å sminka mej å så..och sen LOVAR jag att lägga upp lite bilder :)

Vad händer för er idag =)?

Joanna, jag saknar dej och tycker att vi borde ses snart=)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har det börjat bli dåligt med uppdateringar =)

2009-02-17 @ 05:42:54
Postat av: joanna

ja visst =) vi ska ha lite folk hemma på fredag du får gärna komma puss

2009-02-17 @ 08:40:15
URL: http://missjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0