Godmorgon, Lina är trött

Ja fy helvete. Jag känner mej som en jävla röv idag.. usch.
Skulle gått upp kvart över 5 men kom inte upp förrän klockan 6 . och de är ju mindre bra eftersom att jag ska hemifrån kvart över och hinna gå ut med mina vovvar.. Men jag kissa hundarna snabbt och sen fjäska med mammsen så hon kunde komma å gå ut med dom sen.. dom sover endå ett par timmar, dom är som jag ;)
Så nu ska jag alldelse strax börja jobba här, sitter å försöker få lite ork..
detta ska nog gå bra, eller hur =)?
Vad gör ni idag ? Kommentera gärna så jag kan se vilka ni är som läser=) de e ju alltid trevligt,
kanske är någon snygging som läser;)

Nä nu får jag sätta igång men jag uppdaterar så snart jag kan !

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Markus

Msn?

2009-10-29 @ 12:07:29
Postat av: :)

du var fett söt :)

2009-10-29 @ 12:30:14
Postat av: Markus

Håller med :) Sjukt snygg:D

2009-10-29 @ 19:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0