Kille i ett tidigare liv?

Ja, de är nog precis vad jag måste vart. Jag har kommit på de, jag tänker mer som en kille.. alltså jag föredrar hellre att vara med 10 killar och gå ut å festa än 10 tjejer, för då blir de bara massa gnäll  och en jävla massa tjöt! nee dit vill inte jag osv. Jag dricker öl. Jag tänker på sex för de mesta under dagarna=P Jag tycker att förspel är ganska överskattat, varför inte gå rakt på sak liksom..
Jag är ofta sen =P  svårt å passa tider om de inte gäller jobbet då.. Sen är måste jag inte fixa mej för att gå utanför dörren utan jag kan gå i mina mysbyxor och halvruffsigt hår..

Men om jag tänker efter så ser jag nog ut som en väldigt tjejig tjej =P men jag är en pojkflicka som man säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0