Tama Sverige, fördomar

Jag tycker verkligen att sverige är ett tamt land om ni förstår vad jag menar? ja, i sverige så är vi lagom.. Inte för lite av något, inte för mycke av något... ja. precis som mellanmjölk som många beskriver de.

Man ska inte sticka ut för mycke, för då är man konstig.
Man ska inte ha för stora bröst eller läppar, och inte för blont hår för då är man plötsligt korkad?
Och man ska inte visa för mycke , helst inget alls för visar man för mycke så är man en slampa. Vafan vi tjejer föds med underbara saker som bröst, varför inte framhäva dom lite ? Jag tycker de e vackert!
Folk som pluggar mycke tex, dom drar man över en kant, då är dom töntar.

Men dom största fördomarna är mot tjejer tycker jag. Och framförallt bland tjejer. Många tjejer dömmer andra tjejer för hur dom ser ut. De hela handlar om svartsjuka tror jag..

Ser jag en snygg tjej så kan jag utan problem säga de till henne, Snygga tjejer är bland de bästa som finns tycker jag, jag är inte lesbisk eller något men jag älskar att titta på snygga tjejer! bättre än en snygg kille enligt mej!

Jag älskar att få kommentarer från en tjej för då känns de verkligen som om de är äkta. Håller ni inte med?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0