tankar..

flyger runt i mitt huvud... förut hade jag ett ganska så viktigt samtal...fick svar på frågor.. De svar jag verkligen inte ville höra... jag önskade att de var tvärtom.. jag hoppades verkligen de. men innerst inne så visste jag att de var just det svaret som skulle komma men ändå hoppades jag..de va som att en sten slog mot min mage.usch jag ville verkligen inte att de skulle vara de svaret.. När allt faktiskt var bättre nu och tankar om detta hade försvunnit så kommer de tillbaka igen och får säkert gå igenom de en gång till.. allt för ett sms... några ord. jag helt enkelt inte kunde motstå att svara på.. Fuuuuck.. Och jag ställer frågan.. vad skulle detta vara bra för... Och jag undrar hur man kan veta en sån sak innan, för de vet aldrig jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0