ännu en dag.. usch

nu har de gått två dagar och allt känns bara värre när man verkligen var beredd att ge allt så skiter de sig..=( inte ens en chans och smsar man får man inget svar... känns som jag bara blivit lämnad bara så där. helt utan för varning.. allt kom som en chock och jag vet inte vad ja ska känna längre.. allt känns helt jävla skit.. och ja som trodde allt skulle bli bra nu =/

Men men livet måste gå vidare! men de känns inte som om jag vill de utan han just nu... men de försvinner kanske sen men när? de känns så tomt..

Idag har jag iaf vart å fixat naglarna , va skönt att tänka på något annat men varje lugn stund på jobbet kommer nu att gå åt att tänka på han.. ja vet inte varför men ja kan bara inte släppa de.. jag önska jag kunde får hans skull.. även om han fortfarande säger att han älskar mej så känns de verkligen inte så, de känns som ja bara är helt bortglömd som inget alls=( usch... hatar  denna känslan!


Miss P.. Tack för de du skrev =) Va verkligen jätte skönt att höra!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0