3 hundar är så lätt kan jag lova=P

nu är jag hemma igen, har vart ute å gått med tre vovvar=) de e ingen lätt sak ska jag säga=P men de gick ju bra de  me=) Sen har jag duschat å ätit och lite sånt och nu tänkte jag sminka mej å så för att bli fin till jobbet=)

Blev aldrig någon uppdatering igår. Jag å Danne kollade på en film han hade med sig=) men som vanligt så va vi inte vakna speciellt länge=P vi somnar alltid direkt typ.. men iförsej så kom han väldigt sent igår , de blev en impuls sak bara .. så han kom typ halv 1 typ.. Men de va himla kul att träffa han =) de va väldigt längesen...va gulligt av han åka endå från torslanda så sent:)

Nää men om ja skulle ta å sminka mej så ja e klar.. jag är himla trött idag=( får se om jag kan pigga upp mej med lite smink=) Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0