Helgen i bilder

Utgång blev de hela helgen =) gott =) I fredags va det jag å Elin som slog klackarna i taket=P Underbar kväll ! riktigt kul faktiskt! Saknar våran partyhelger liksom!
Sen i lördags så sola jag å så och sen så blev de att dra in och möta Denise i kba, sen gick vi vidare och mötte upp oskar å marcus.. Så drog vi ihop ett gäng och satt på en brygga i kba.. hade riktigt skoj =) utgången var lyckad den me:) måste säga att de va en väldigt bra helg:) hade jätte kul.

Här är lite bilder från helgen :)

Underbara människor!



Goa Jimie



Skön kille som kom paddlandes i åååån=P Isak tror jag att han hette:)



Billy hade stannat någonstans på 70talet tror jag...



Oskar´s supar kompis Nasse var med under kvällen men han va inte så pigg på slutet=P



14 år igen... så skönt e de



Pussar för hela slanten



Oskar å Nasse



Mummms va gott=P




Ni älskar de... vi vet!



Den här är till dej Denise! Jag vet att du så gärna vill ha en ursäkt för att klämma lite=P



Vi hade jävligt kul kan jag lova=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0