Underbar Dag.

Vilken härlig dag jag å Lissan och hundarna har haft idag=)och nu är jag såå trött vi var i slottskogen i typ 5 timmar tror jag.. sen så köpte vi go mat och satt och kolla tusen bröder.. nu har vi sett klart hela, jag har sett den tidigare men inte Lissan.. shiiit den e så bra va=)
Jag är helt kär i han Hamid i serien och bara jag hör namnet så blir ja helt till mej =P de e sååå sexigt=P Han är nog inte så snygg igentligen men jag tycker han är bland de snyggaste jag sett.. de e nått med han som gör att man bara vill ha han... Han heter Danilo Bejarano, så känner ni han.. fixa dejt åt mej nu ;)


Till höger... ojojoj....

Iaf idag har vi sett älgbebisen i slottskogen, kan ha vart de sötaste på länge..herregud va söt=) men den ville inte komma fram , de va trist.. men himla söt.. han/hon gömde sig bakom massor av pinnar typ.. sen såg vi massa trist djur bara.. de va älgarna som va balla.
Sen låg vi bara å busa med hundar på den stora gräsplätten.. hur mysigt som helst=)









Tack Lissan för en underbar dag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0