Solpuder, läppstift.

Kletar på lite solpuder, lite ljust läppstift. i hopp om att se lite piggare ut. men jag ser fortf. lika knullad ut . usch.
idag skulle jag pumpat lite flääääsk på gymmet men helt ärligt, mitt huvud är lika snurrig som vet inte vad.
Jag är trött, och när jag är trött så blir jag gnällig och då vill jag bara inte. Istället så ska jag lägga mig i solariumet och bränna mitt fläsk lite..
Jaja jag vet de är farligt att sola.
men det är farligt att köra bil oxå.
Vad gör ni idag ? om de nu är någon som skulle ta sig lite ork att svar på de, men de är väl tveksamt. nu är väl förmodligen lika jävla sega!





Ungefär så här känns allt idag, som att svälja en jävla naturdiet shake.. fyfan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0