Saknar dig Pappa.

Gud vad jag saknar Pappa idag. jag skulle göra vad som helst för att bara få krama om dig igen.
Dom säger att de blir bättre med tiden ?
De gör bara mer ont ju längre tiden går, jag saknar dig mer å mer. de gör så fruktansvärt ont.
Idag har jag gråtit ett antal gånger. Tårarna går inte att stoppa. jag vill bara försvinna.långt långt bort tillsammans med dig. Älskade Pappa. Varför ? de fanns så mycke vi skulle uppleva. Du skulle se mig gifta mig,skaffa barn och alla dessa saker. På ett sätt ser du allt, för jag vet att du vakar över mig och är alltid med mig. men jag vill ha dig här, jag vill se dig hela tiden. ibland i mina drömmar så träffas vi,då vill jag aldrig vakna upp.

Jag älskar dig.
daddy´s little girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0