♥ Pappa 49 år.

Idag skulle du, Min fina Pappa fyllt 49 år. Vad är de för ålder? Aldrig trodde jag att jag vid 22 års ålder skulle hitta min pappa död en morgon. Livet är orättvist. Allt händer med en mening säger dom ? Vad skulle meningen vara med detta?

Men Pappa. Jag är så stolt att vara din dotter, jag är tacksam för allt du gett mig, all kärlek jag fått uppleva. All tid med dig som jag faktiskt fått.
Jag är stolt över dig. Du var och är världens bästa Pappa och de finns inte ord för mycke jag älskar och saknar dig. Varje dag hoppas jag att jag ska få se dig igen. Bara hålla dina stora fina händer, Och att du ska krama mig hårt som du brukade och säga att du älskar mig.

Men du är med mig varje steg, varje dag, varje sekund. Och de hjälper mig att orka.
Jag vet att du aldrig skulle låta något ont hända mig.

Pappa. Du är den finaste jag vet.

49 år?

vet inte vad jag ska säga:(

I ♥ U





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0