...?...

Så nu e man hemma.. jag är så jävla arg men mest jävligt besviken! Att efter så lång tid så trodde man faaaaaaaaan att människan skulle ha dåligt samvete men människan har för helvete inget jävla samvete. Om han hade förstått va fan han har gjort mej så kanske han åtminstonde skulle må lite dåligt.. men han förstår fan inte!! Jag blir galen, ja önska ja kunde dra tillbaka tiden , då hade jag ALDRIG träffat honom.. fanns många som fråga mej vad jag höll på med när ja träffa han och nu förstår jag verkligen va dom menade.. Jag trodde de var vi föralltid faktiskt men ja hade jävligt fel, JAg har så svårt att förstå hur världens finaste människa kunde bli den hemskaste....Och att vi ska vara vänner efter detta är ett skämt .. de kommer ALDRIG hända... Då skulle de krävas något från honom, och vad ja tror så skulle de aldrig hända.. att han skulle bry sig eller anstränga sig lite.. de händer bara inte.... Om de skulle hända så blir jag väldigt chockad.. men förmodligen skulle jag väl uppskatta de på ett sätt.. men inte ens en ursäkt fick man i tele så.,..

undrar vafan man ska göra ikväll....




You Dont Know What You´ve Got Til You Missing It Alot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0