Fattar inget..

Vad har jag gjort för att förtjäna detta ?helt ärligt.. jävla svin.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Snygg blogg! :)

2009-04-03 @ 21:47:45
URL: http://kristinaviktoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker synd om dig gumman...

kram

2009-04-04 @ 00:03:15
Postat av: Anonym

du har inte gjort nåt för att förtjäna detta , det är han som är ett omoget jävla svin. Han förtjänar inte en så fin tjej som du. Jag vet att det gör ont som fan. Jag har själv gått igenom en sådan händelse , men jag och min flickvän var tillsammans i 7år och bodde tillsammans i 6år, sen kom jag på henne med att vara otrogen mot mig och att det hade hålt på ett tag..

Jag älskade henne verkligen av hela mitt hjärta och kan helt ärligt säga att jag inte haft varken innan eller efter så starka känslor för någon, Jag mådde så dåligt när jag fick veta det att jag bara sjönk ihop på glvet och fick svårt att andas och var tvungen att kräkas.. Hon blev oxå jätteledsen och grät massor och bad om ursäkt osv , och eftersom jag kände så starkt för henne så beslutade vi oss för att försöka få det att fungera iaf och glömma det som hänt.. Men varje gång hon och jag blev intima med varandra så började jag tänka på vad hon hade gjort.. varenda gång! Så det gick verkligen inte att glömma det hon gjort mot mig , jag fick en massa bilder i huvudet som gjorde att jag mådde så dåligt.. Jag tror att jag aldrig hade kommit på fötter igen om inte min mamma hade ingripet och tog mig till doktorn, jag bara grät o grät och fick ångest attacker , kunde inte sova eller äta..

Men efter jag var hos doktorn fick jag prata med en psykolog typ som skrev ut antideppresiv medicin som jag sen fick äta i 2.5 år.. men jag kände fortfarande efter så lång tid att jag älskade henne.. det tog mig 3.5år att komma över henne helt och nu mår jag bra igen..

Jag vet precis hur du känner dig och jag tycker så jättesynd om dig att du råkat ut för en sån som han..

Ingen är värd att bli behandlad så.. INGEN!

Om du har det jobbigt och vill prata med nån som kan förstå hur du känner får du jättegärna prata med mig.. jag vet att det kan kännas lustigt eftersom du inte känner mig så bra , men det kan oxå vara skönt.. at prata med nån som förstår och som inte är i dina umgängeskretsar och kan skvalra vidare och såna saker..

Du avgör ju helt själv men ville iaf att du ska veta att den möjligheten finns om du skulle vilja..

Ta hand om dig hjärtat

kram



Ivalice

2009-04-04 @ 00:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0