Helgen..

Helgen har vart en bra helg... Fredag va jag först hem och tog de lugnt men sen så kom Lisette och plocka upp mej och så åkte vi hem till henne och tjöta, och tog några kalla öl. Sen gick vi å la oss och kollade på Marley and Me. underbar film. Men båda somna ganska snabbt. Sen igår så stack jag in till Joanna i gbg. Så satt jag, joanna,Johnny och johnny  och tjöta och drack öl. Vi fick även Jonny nr2 att raka av sig sitt skägg som han hade haft sen han var 17 typ hahaha.. Men vilken förbättring de blev asså! fan vi skulle tagit en före och efter bild. Sen stack vi till Chez, där Giger och aj satt.. Så var vi där nästan hela kvällen och gick sedan vidare till något ställe..minns inte va de hette. Sen blev de hemgång fast först mötte vi underbara Andreas.. Världens snällaste människa. så kvällen blev ganska lyckad =) Joanna är en underbar människa och är sjukt rolig=)

Nu ska jag laga mat, är sjukt hungrig nu=) grillad kyckling med klyftpotatis och sås=) goooottt!!!

Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0