helvetet

Känns som att jag är i helvetet just nu..
Vad händer?
Jag har feber, ont i halsen och känner mej depp! hate it.
När man börjar glömma... då kommer allt tillbaka.. varför är det så?
men jag ska försöka tänka posetivt!
Det finns iaf en sak som är säkert. att en person som funnits i hela mitt liv. person finns men inte längre för mej.


usch jag mår så dåligt och är helt slut efter denna jävla helgen.. jobbat och vart sjuk =( usch.. men ute har jag vart iaf fast nykter:) eller ja några öl har de blivit men inte överdrivet...  I fredags när vi var ute en sväng.. så va de massa goa människor.. Några killar älskade mitt hår:) väldigt glad blev jag=) för jag e väldigt nöjd själv och jag har färgat de själv=) Sen var den en liten filur som älskade min blogg;) hehe.. va gulligt=)

Och igår träffade jag alla nära polare , va mys.. Och mange va såå söt..  han tyckte att jag såg så bra ut  utan smink.. han lät väldigt chockad över detta haha..=P Men jag blev glad när han sa de=)

Nu ska jag träffa underbara Lisette.Vi ska iväg å äta eller något..först tänkte ja snygga till mej lite innan och ja uppdaterar snart igen om jag hinner innan!=) Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0