Mad Little Woman

Ja, det är nog vad man kan kalla mej. Usch efter att ha fått reda på en sak igår. Så är jag otroligt besviken och jävligt arg. Ibland tror man bara inte sånt om en person.. Om det inte var över innan så är de verkligen de nu! Människa ljuger gång på gång och jag vet inte ens om personen i fråga talar sanning när han ens säger vad han gör. Jag hoppas att jag i fortsättningen slipper att se han iaf. Jag trodde man kunde vara vänner och va ärliga mot varandra men hade väl jävligt fel... Finner du det kul att leka med någons känslor? Vad är det för fel? Nu är det iaf ingen chans att de blir bra! Im done.

Helgen blev iaf bara party och umgås med Lisette och vänner.. Lördagen va ju sådär...både förfest och sista delen på kvällen..
Men mitten va grym, vi satt hemma hos Annelie och Freddie med massa.. Annelie å jag blev ju lite galna på krogen.hahah åååångest..ja tack! hahaha.. nee men jävligt kul var det iaf...

Gårdagen blev lugnt.. jag å lissan gottade oss. Så kom uffe förbi en sväng..hahah kul va de.. Han gillar å pilla med bilar och trimma och lite såndant... Så de köps ofta bilar som måste lagas ofta.. vilket ja hade svårt att förstå.. Så jag frågar

- Varför köpa bilar som endå går sönder hela tiden?
Varav Uffe svarar
-Det är kul, Man får pilla lite med dom..
Jaha tänkte ja... de låter ju inte så smart. Köpa bilar som går sönder så man måste laga dom, kostar massa pengar...

Sen ska Uffe åka för han och Magnus ska åka till norge och jobba... Sen ringer lisettes telefon.. och vem e de? ufffffe!!!=P Hans bil har pajat i kallebäck och vi måste bogsera dom hahahahaha... ja höll på å döö av garv.. och kunde ju inte låta bli att säga när vi kom fram.. Att de är ju kul å pilla  lite.... hahaha uffe skrattade oxå men jag undrar om han verkligen tyckte de va så kul?hahaha.. sjukt att jag sa allt detta idag så händer de.. men idag så får han minsann pilla lite med bilen;)haha..

nee nu måste jag äta.. hungrig.. men vi hörs senare allihopa=P men visst va de lite kul de där?haha..

Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0