New day.

Godmorgon..
Nu ska man snart ut på sin vanliga morgonpromenad , funderar på att göra den lite längre idag faktiskt.. rensa tankarna lite.. de behövs känner jag. Den sista tiden har vart så jobbig.. Men de blir bättre.. En sak som känns väldigt jobbig är att jag är ovän med Rickard. eller de verkar så . och de är väldigt jobbigt, även om jag är så himla sårad och besviken så vill jag inte vara ovän med han , vi spendera 1,2 år tillsammans. Man borde kunna prata med varandra efter de. så Rickard, ja hoppas att du ringer upp iaf.

tänkte även se till att få städat idag:) om ja orkar.. de blir mkt jobb denna veckan.. ja kommer att vara helt slut.. Vad ska man göra på påsk då? de undrar jag.. Vad ska ni göra? Jag hoppas på att få vara med underbara Lisette iaf=) hade vart jätte kul!


Men nu piper min lilla Algot.. vi måste ut  säger han =) Pusss



Min underbara Algot som bebis=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0