Underbart väder..

Lika kul varje gång.. när jag jobbar så är det sjukt fint väder... men jag börjar iförsej 1 och sen har jag rast efter typ 2 timmar så ja hinner vara i solen ganska mycke=) igår va en skön kväll.. jag somnade typ kvart i tolv.. och det har nog inte hänt på 2 månader.. jag har haft problem med sömnen och inte somnat förrän typ 4 och sånt även om ja ska upp halv 6 liksom.. så nu vaknade jag nyss =) Och nu ska jag och hundarna snart träffa Lisette för en morgonpromenad.. jag går ca 1 timma varje dag så jag känner mej duktig=) Det jobbigaste är bara att jag fortf. inte mår speciellt bra! hoppas de 'är bättre imån.. men idag borde jag nog va hemma från jobbet igentligen eftersom jag har feber=( men har jobbat med feber nu i några dagar.. så de e väl därför de inte blir bra.. Nu ska jag iaf gå upp och ta på mej och gå ut å gå i detta underbara väder.. nu saknas bara käääärlek=)

PUSS:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0