Fuck u.

Jag började i "han" form men de va svårt att skriva så för de blev bara dej hela tiden.. för de finns så mkt jag vill säga han... så här kommer allt.. detta har varit 2 riktigt jobbiga månader men de e över nu...

Vi hade allt. Du var mitt allt. Du var den första killen jag sa jag älskar dej till, Jag spendera 1,2 år med dej! Det ångrar jag nu. Saker som nu kommit upp, jag kan inte tro att de e sant och vill inte förstå de heller. Och att säga jag älskar dej till någon och sen knulla med någon annan.. Om man nu ska tro va andra säger...Och sen ta en sån äcklig jävla brud med stål i hela käften... Och som dessutom gjort samma sak mot dej. Du vet väl för helvete hur de känns?
 

Och egentligen spelar de ingen roll nu. Värst av allt är hur du behandlat mej den sista tiden.. Jag undrar vad du säger till dina vänner när jag skäller på dej. Berättar du hur de verkligen är ? det tror jag inte. Jag skulle kunna skriva hur mkt som helst och lägga upp dina jävla samtal så folk får se hur fan du kan vara! Men de är inte ens värt de.  Allt du lovat men aldrig hållt.. Och när jag tänker tillbaka, Jag var lycklig när jag träffa dej, och vad fan är jag nu ? inte lycklig iaf de kan ja lova. Jag har gjort allt för dej, precis allt, jag har ändrat mitt liv så att de är precis så som du ville att de skulle vara. Och när jag tänker efter så har du faktiskt inte gjort något för mej , jag har alltid varit ditt nr 2. Jag undrar , allt fint du sagt och när du sagt jag älskar dej, har du någonsin menat de? Jag har alltid älskat dej , från första gången jag träffa dej. Men nu , de finns inget kvar... Att någon jag älskade så mkt har gjort så här mot mej, jag förstår de inte.. Efter allt vi gått igenom tillsammans så gör du allt detta? Alla som försökt förstöra..åå ja blir så jävla ledsen.

Jag har alltid funnits där för dej, ALLTID.. Men när fanns du där för mej ? Aldrig... inte ens när min mormor gick bort, inte när peter gick bort och när min häst skada sig.. du fanns aldrig där, de ser jag först nu för när vi var tillsammans så acceptera jag allt detta...

Igår när jag var så ledsen, du kunde inte säga något, för du var trött. Du var TRÖTT! Och du lovade att ringa idag (igår kanske man ska säga nu..) Du lovade verkligen ,men du gjorde inte de.. de va väl väntat men endå hoppades jag.. Jag har ringt men inget svar. De är över nu , ja kan inte ta detta mer. De gör så ont men jag kommer aldrig glömma allt vi haft.

Jag ska verkligen inte säga att allt vi haft tillsammans vart skit. För så är de verkligen inte, De första halvåret , de var den finaste tiden i hela mitt liv, första gången du sa jag älskar dej, jag trodde jag drömde.. Och visst gjorde jag de.

Jag hoppas att om du ringer så erkänner du allt, säger förlåt .. Jag behöver ett slut på detta. Jag hoppas du förstår vad de e du gjort mot mej. Och hur du fått mej att må och att du en dag ångrar dej!Om de fanns en dag, bara en dag... då hade jag ändrat på allt detta.
Jag finner inga ord för sorgen i mitt hjärta just nu..

Jag känner mej som en vissen ros....


Och jag kan tilllägga Rickard.. Dina lögner jagar dej... Jag är inte dum.. Efter du va i sthlm, så la din lilla **** upp en bild på er tillsammans... Och de va tydligen en gammal bild från tiden ni var tillsammans... Jag gick på de första gången men inte andra... de kan jag lova dej. Svin. Sm va de ja .. allt kommer ikapp dej.. Hoppas resten av din skit gör de me. 

Om du vågar höra av dej å stå för de du gjort.. då blir jag chockad. Lämna mina saker imån e du snäll. Och stanna för helvete kvar i norge sen!

Att kärlek kunde gå över till så mkt hat, de hade jag inte en aning om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Släpp honom och slösa inte fler ord på honom!

2009-04-04 @ 00:24:09
Postat av: Anonym

Go Girl!

2009-04-05 @ 00:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0