Vad fan gör jag uppe?

Jag ska snart upp å jobba .. jag mår inge vidare just nu... Känner mej småsjuk å jävlig.. fast imorse innan jag gick till jobbet mådde jag skit.. sjukt va de.. hela dagen gick långsamt. Och imån kommer la jag vara lika trött.. 

Idag blev de jobb från 11 till 19,30... Helt slut va ja men hem bar de och sen iväg till lisette och sen stack vi in till kba och åkte till Peters grav och tände ett ljus.. Saknar han så jävla mkt.. går inte att förklara ens=( kom tillbaka!!!

Sen så skulle vi hyra film men alla var hos Mange å söp så vi åkte dit.. De va ju trevligt:) alla underbara vänner, Dom gör så man känner lite bättre och lite gladare än vad man kanske igentligen är just nu .. Och sen så stack vi iväg hem igen och gjorde oss lite fina... så vi slapp se ut som lik=P så stack vi ut en sväng.. jag å Lisette. NYKTRA=) hur duktiga är vi inte? så nu kom jag hem därifrån och vi träffa massa underbara människor.. och lite nya..trevligt va de iaf trots lite folk.. så de e vad som hänt typ.. så nu ska jag väl försöka sova. de lär väl gå ganska så bra men vi får väl se! lär vara SJUKT trött imån men smällar man får ta. om jag hade vart hemma hela kvällen så hade jag endå inte sovit nu så...

Jag orkar inte jobba imån =( och halsen blir bara värre men så e de..tyvärr.. de e bra pengar så man får tänka så...Hur har eran helg vart??=) bra hoppas jag <3

Sov sött=) kan ja inte sova så uppdateras de mera.. =) hoppas min kamera är klar snart med.. jävla EXPERT!!! va i helvete fick dom namnet ifrån ?? ja ska nog komma på något bättre.....


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0