anonym..

Hahaha jodu .. hur visste jag att någon skulle komma med en kommentar som du.. Jag förstår verkligen att du e inte känner mej.. men du, lilla vän.. jag kan godkänna dina kommentarer du ofta kommer när du vågar vara annat än anonym .. patetisk som dessa människor är precis vad du är! Är du så feg att du inte vågar visa vem du är och stå för vad du tycker ? till skillnad från dej så står jag iaf för vad jag tycker.. Men du verkar iförsej inte ha mycke till liv eftersom du verkar hänga vid min blogg.. så du lilla vän.. eller vad de kanske så att du tog åt dej;) PUSS på dej!

Kommentarer
Postat av: Pissnisse

Det är inte konstigt att du får elaka kommentarer när du skriver som om du vore hjärndöd, ytlig och omogen. Visst du kanske är sån, men skriv inte en blogg då skriv en dagbok som bara du kan se, meningen med en blogg är ju att andra kan läsa den också! Sen så kanske du vet att man inte behöver göra samma pose på varenda bild och inte heller ändra bilden, Kanske bättre att visa sitt riktiga jag? Lyssnar du på rock? guns n roses tex? Varför tar du alltid bort elaka kommentarer när du säger att du inte bryr dig om dom?

2009-08-28 @ 17:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0