Madonna..

Alltså jag måste bara uttala mej lite om henne, är hon inte lite väl överskattad?
Det tycker jag.
Ja mena, de e inte många av hennes låtar som är bra, vissa är okej men de mesta är enligt mej skit.
Och känns som de låtar hon släppt dom senaste åren bara blivit kända för att de är just madonna som gjort dom.
Dom enda låtar jag tycker är bra är dom hon gjort tillsammans med någon annan som tex. den med justin timberlake.

Och sen tycker jag helt ärligt att ser jävligt sleten ut, okej visst hon är sjukt vältränad men de ser bara äckligt ut!

Nää Madonna är sleten och överskattad enligt mej.
Jag hade aldrig betalt för att se henne.
kanske om de hade vart för 20 år sen.



Kommentarer
Postat av: Mysan

Sv: Hehe tack :)

Fy vilka äckliga armar!



Kolla gärna in min bloggshopp här: http://vivalamy.blogg.se/category/saljes.html

2009-08-10 @ 21:36:02
URL: http://vivalamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0